Page 26 - 81 Çalıkuşu Bilecik 3. Sayı
P. 26

KAYNAKÇA

        Akkocaoğlu Çayır, N. & Akkoyunlu, B. (2016). Çocuklar için felsefe eğitimi üzerine nitel bir araştırma.
            Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI), 7(2), 97-133.

        Direk, N. (2019). Filozof çocuk çocuklarla felsefe konuşmaları. İstanbul: Pan Yayıncılık.
        Dirican, R. & Deniz, Ü. (2020). Felsefe etkinliklerinin okul öncesi dönem çocukların felsefi tutum ve
            davranışlarına etkisinin incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 1(28). 421-430.

        Droit, R.P. (2017). Çocuklarla felsefe sohbetleri. (Çev: A. Karakış). İstanbul: Say Yayınları.

        Eren, M. & Erhan, A. & Uluülke, F. (Yay. haz.). (1998). Alfabetik okul ansiklopedisi. (Cilt. 6, s. 1714-
            1716). İstanbul: Görsel Yayınlar.

        Gür, Ç. (2011). Çocuklar için felsefe. 2nd International Conference on New Trends in Education and
            Their Implications’ta sunulan bildiri, 227.cagla.gur.pdf (iconte.org) (Erişim tarihi: 08.06.2019).
        İlhan Tunç, A. (2017). Çocuklarla felsefe. Çocuk ve Medeniyet, (2). 71-89.

        Juuso, H. (2007). Child, philosophy and education discussing the intellectual sources of philosophy
            for children. Oulu: Oulu University Press.

        Karakaya, Z. (2006). Çocuk felsefesi ve çocuk eğitimi. Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, VI
            (1). 23-38.

        Kefeli, İ. & Kara, U. (2008). Çocukta felsefi ve eleştirel düşüncenin gelişimi. Ankara Üniversitesi
            Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 41(1). 339-357.
        Lipman, M. & Sharp, A. M. & Oscanyan, F.S. (1980). Philosophy in the classroom. Philadelphia:
            Temple University Press.

        Soysal, Y. & Pullu, A. (2020). Söylem-biliş ilişkileri bağlamında çocuklar için felsefe: söylem analizi
            yaklaşımı. Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(1). 29-73.

        Taş, I. & Dikici Sığırtmaç, A. (2018). Philosophy for children: basic issues and theoretical explanations.
            R. Efe & I. Koleva & H. A. Başal & M. Tufan & E. Atasoy (Editörler), Educational sciences research
            in the globalizing world içinde (s. 36-52). Sofia: St. Kliment Ohridski University Press.
        Tepe, H. (2013). UNESCO verileri ışığında dünyada çocuklar için felsefe. İlk ve Ortaöğretimde Felsefe
            Eğitimi Çalıştayı, Ankara: Türkiye Felsefe Kurumu, s. 77- 97.

        Think Lab. (2021). Matthew Lipman kimdir?. Erişim adresi: Matthew Lipman Kimdir? – Düşünce
            Lab (dusuncelab.com)

        Türk Dil Kurumu [TDK]. (2021). Güncel Türkçe Sözlük. Erişim adresi: https://sozluk.gov.tr/



























                                                           26                                                                                                                     27
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31